WILD KIDS

Efter mitt besök hos syster så cyklade jag hem, packade sov grejer och begav mig till fanny. Vi har spelat Star academy och tittat på Wild kids, visst märks det hur många år vi är? :)

Just nu sitter vi och lyssnar på peter jöback, det är asfint.
Egentligen är det inte så bra att vi gör det, för jag blir helt deep då. Man kan säga att jag hamnar i min egna lilla värld full med olika tankar och teorier.

Här får ni ett videoklipp där jag åker i en sak som verkligen ser ut att heta sputnik, men tydligen har namnet moonbug och en bild på två krabater som underhöll mig och fanny ett par minuter igår kväll. Jag filmade dom och hade tänkt att lägga ut filmen här, men jag vart hotad
"Då anmäler jag dig, och lägger ut en film på youtube då du leker pajas!!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0