WHEN I CALL, THEY BETTER SEE ME ON YOUR VIDEO SCREEN

Ni kanske börjat förstå att mina rubriker sällan har en koppling till självaste inlägget.

Ja, alltså jag känner att jag inte kommer att klara av att ladda upp mer än ett inlägg varje dag. Och det inlägget kommer förmodligen slängas in på kvällen, men det är ju bättre än inget.

Men a, praoen var suverän idag! fick umgås med ett par riktigt trevliga boys efter lunch, det var väl det som gjorde dagen så rolig. I guess :)))))) resten har väl inte varit så schpeeez.
Hade träning idag, stannade på målvaktsträningen också. När jag kom hem så var mor min mycket orolig för att hon hade försökt ringa mig men inte fått något svar, fick lite skuldkänslor då.

Just nu sitter jag och tuggar på en jätte god kaka. Imorgon ska jag tusan i mig slänga upp en bild på dessa fruktansvärt välsmakande cookies! Ni måste buya dom, lova??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0