VILL SOM ÄNDÅ ATT DET SKA BLI VINTER

Jag har varit ute och solat på bakgården, det är riktigt härligt med denna värme!
Sommaren är en mycket trivsam årstid, men jag vill som ändå att det ska bli vinter. Bara för att jag vill att hockeyn ska börja igen, saknar att stå på is så jädrans mycket!

Men a, på vintern måste man ha typ 1000 ton kläder på sig, det är lite synd. När det gäller det så vill jag hellre att det ska vara sommar! Jag kan verkligen inte bestämma mig vilken årstid jag tycker om mest mellan vinter och sommar, det får nog bli lika mycket. Fast på olika sätt. Ja.

Okej, nu vet jag inte vad jag ska skriva för klokt.
Peter jöback är underbar, vacker och ..blsbfjaida. Allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0