VALBORG 2010

ja, då har valborg 2010 passerat, och jag hade riktigt trevligt!

Mitt och fannys mål med kvällen var att se hela True blood säsong 1, vi lyckades :) dock så var det tänkt att vi skulle ha sett klart alla avsnitt vid elva på morgonen men istället så vart det vid två tiden, blame it on me. Vi besämde oss för att ta en timmes sovpaus från fyra till fem (på natten alltså) men jag stängde av alarmet i sömnen, så vi sov till åtta.
Det var en mycket angenäm natt måste jag säga.

Nu ska jag snart ta en dusch och sen bege mig till min älskade syster, ska äta middag där.
Det kommer bli gudomligt!

bilder och sådant får ni i ett inlägg senare idag, har nämligen ganska bråttom.
Tjingeling! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0