STILL HAPPY

- Shit, finns det nå tejp? alltså ..har vi nå tejp?
- Oh! tur att jag alltid har tejp i fickan!
- Har du? :):)
- Hahahh, nej?

Jag kom just hem från skogsvallen, kan ju börja med att meddela att bästa Ldf vann med ..3-1? eller så var det 4-1, men det spelar inte så stor roll. I alla fall inte enligt mig.
Det var faktiskt riktigt roligt att sälja fika och sitta och ta inträde, allt blir roligt med rätt sällskap! Jag och malin satt mest och spelade in videos med min mobil, ytterst trivsamt. Ni får ta del av ett utav dem i detta inlägg.

Jag måste också nämna att jag fortfarande är överlycklig över att han svarade på vårat brev, okej ..nu började jag gråta igen. Seriöst, jag vet inte vad det är med mig, jag har aldrig gråtit såhär mycket av lycka förut. Det är helt otroligt underbart!

vi snodde inte pengarna, utan godiset och colan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0