SÅHÄR ÄR VI

"vi lulebor säger alltid 'du ba', de gör inte de som bor i jokkmokk & kiruna!"
Ja, det kom jag, fanny och liza på när vi vandrade från coop på lunchen. Alla som jag känner som bor här i luleå säger konstant 'du ba', egentligen så förstår jag inte varför man gör det. Jag är helt säker på att man är medveten om vad man precis gjort. Men - i alla fall jag - säger det utan att tänka efter, sen kommer jag på mig själv och då ba ..ehhehheh, OJSAN!

Ja, det var det.
Jag är ganska ledsen just nu, eller egentligen glad. Jag vet inte riktigt vad jag är mest.
glad <---------- eller ----------> ledsen
För jag kan inte träna ikväll, bara för att jag har haft smått ont i ljumsken på senaste tiden. Jag har dock inte känt någon smärta idag, men jag hade tänkt att vara klok och vila ännu en dag.

I alla fall, nu ska jag gå och ta mig något att äta. Kanske bakar scones? det skulle nog få mig på bättre humör, kanske lite thé också ..eller varm choklad. hmmm, jag återkommer!

bilden vart väldigt ljus, men a.

jag och fanny har kommit på vad vi ska göra på våran idrottslektion i nian.
SPIIIIRIIIIIIT FINGEEEEEERSS KLASSSEEEEEEEN!!!!
Och ja, som ni säkert redan har förstått så är det jag som sitter i split där nere :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0