MYCKET TRIVSAMT

När jag satt inne vid köksbordet och pluggade så såg jag hur solen lyste in genom fönstret, så jag var tvungen att gå ut. Så a, jag kom just in. Har suttit ute på våran gård och pluggat, mycket trivsamt måste jag säga!
Nu väntar jag på att far ska komma hem så att vi kan äta någon gång, och sen ska vi ut och springa eftersom att jag har klantat mig. Jag misstog tiden, trodde att fysen med hockeyn var vid åtta. Men nae, den började klockan 18, så den hann jag inte fara på. Men som sagt, jag ska ut och springa istället, det är ju bättre än inget. Eller hur? :)




Kommentarer
Postat av: t

hej maria.

du är lite sagolik du, om man tittar i motljus från sittande position så skulle det bli en fin bild. det ska jag testa någon gång i fiket.

2010-05-05 @ 21:14:41
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0