MEN A, OKEJ

Snart bär det iväg mot kalmar, jag vet inte hur mycket jag kommer att kunna blogga under den här helgen. Visst finns det trådlöst internet på scandic hotell? Nej, eller ..jo?
Förhoppningsvis så har jag i alla fall massor med bilder att bjuda på när jag kommer hem, ska verkligen försöka att fota så mycket som möjligt :)

Och a, jag vaccinerade mig nyss (livmoderhalscancer), det gör nå förjävla ont. Jag grät och bet i mammas tröja, det är ju ganska charmerande. Eller så inte, jag kan knappt röra armen. Oooch, det gör ont bakom min axel. Det är typ sprutans fel, man kan få nå biverkningar tydligen.

Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink eftersom att det kletar som tusan, min mascara är inte vattenfast. Sen ska jag packa ihop datorn, det känns inte bra. Jag vill lyssna på musik, spotify <3

det finns nästan inget värre än att ta sprutor, usch.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0