MAN HAR JU TRÄFFAT KUNGEN SÅ DE E CHILL

Kom hem från fotbollsträningen för inte så länge sen, gick inte speciellt bra. Det var mer umgänget som gjorde kvällens träning rolig, om jag skall vara ärlig :)

Imorgon börjar praoen, eller egentligen idag. Men imorgon för mig eftersom att jag var ledig idag, eheeeeh. Så a, får se hur det är där. För er som inte vet så ska jag praoa på min fars jobb, ALS scandinavia heter det. Man håller på med kemiska analyser, så a, jag kommer att vara värsta kemisten när skolan börjar igen! Det är ju aldrig fel.

Just nu håller jag på att sätta in alla avsnitt från True blood säsong 2 på ett usb, tänk att jag gör mig det besväret bara för att liza ska få se avsnitten. Sikken gó vän jag är! nejmen, haha.

jag gör armband av godis remmar, det är roligt när man har tråkigt.


detta lilla rum fanns nere i den gemensamma källaren där mina bröder bor,
riktigt läskigt faktiskt! ett riktigt 'skräckfilms rum'
D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0