LÄNGTAR SOM TUSAN

Förlåt för den i högsta grad dåliga uppdateringen! I alla fall, im back!
Idag har det hänt mycket som fått mig att vilja börja gråta, fast glädjetårar då.
När vi skulle värma upp till idrotten så såg jag och fanny världens mest spännande människa, men vi hade inte möjlighet att springa och prata med våran vän eftersom att vi hade lektion. Det var riktigt jobbigt, för jag ville verkligen dela ord med den vackra människan!

Och a, när jag senare på kvällen loggade in på msn så fick jag ett enormt glädjerikt meddelande av fanny "vi ska och se peter jöback i oktober!!!"
Ja, han kommer till Umeå då (den 16), det är helt sjukt. Jag är nå fruktansvärt lycklig! Det har dock inte riktigt sjunkit in att vi kommer att få träffa honom ännu, det kommer nog att dröja ett tag. Men å, det kommer att bli så ..nej, det går inte att förklara ens ._. PUSS!

Den här dagen har helt enkelt varit väldigt lycklig.
Imorgon kommer nog också bli en lycklig dag! Jag och fanny ska vara gangsters för en gångs skull, vi måste hem och boka biljetterna till konserten. Det är feint. Efter skolan ska jag följa med - återigen fanny - till badhuset, för att hon måste bada för att få G i idrott. Sen ska jag transportera Smarris till henne, eftersom att vi åker till kalmar på Onsdag :DD

Jag känner att det här blev ett väldigt långt inlägg, så a. Seeya tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0