KOMPLETTERING

Jag är hemskt ledsen för att jag inte bloggade något igår kväll, men fick som aldrig tid till det. Eller rättare sagt, jag tog mig aldrig tid till att göra det. Så ..förlåt för det.

Det var en riktigt trevlig kväll igår faktiskt, men till en början såg det mörkt ut. Vi cyklade omkring på stan på jakt efter Skönheten & odjuret, men de hade den inte någonstans. Jag ville inte inse att vi kanske inte skulle få se filmen, men a. Vi räddades av youtube! hela filmen finns att se i HQ där, så det ordnade sig till slut.
Filmen var oerhört gynnsam, och för eran information: jag grät. Vilket i och för sig inte är ovanligt alls, jag gråter i princip till alla filmer jag ser. Men det är bra, man skall släppa ut sina känslor.

Denna dag kommer inte vara rolig, jag lär sitta ett antal timmar framför datorn och skriva min komplettering på NO arbetet. Jobbiiiiiiiiiigt. Hur som helst, det ska bli skönt att få det gjort.

just innan vi öppnade brevet!


brevet innehöll varsitt sådant kort, det var lyckligt. Och jag sitter just nu och luktar på kortet, det luktar gott. Kärlek till peter


intressant bild, njaaaee. men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0