JAHA, DÅ VET JAG

"nu måste alla 95or lyssna ..förutom maria då, hon är ju som en 96a"
var vad jag fick höra av en ledare idag efter träningen, hur skall jag ta det?

Jag for hem från fanny vid ett, åt lunch och for till träningen. Nu har jag precis kommit ur duschen, ska gå och göra far sällskap vid tvn. Det är nämligen hockey, sverige - finland! tror att sverige leder med 3-2.

Imorgon är det skola, bara jag som tycker att det känns hemsk? nej jag trodde väl det. Vi har reflektionsdag, vilket betyder att vi börjar sent och slutar tidigt. Dock så måste jag stanna kvar och jobba med mitt svenska arbete, tror att jag blir kvar på skolan till halv fyra. något sånt. Hur kul är mitt liv då? typ ..inte kul :(
Aja, tvn var det.

så jäkla fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0