JAG VILL VERKLIGEN HARE

Alltså ..igår så skulle jag smexa till det när jag skrev till fanny, istället för att skriva "jag vill verkligen ha det" så skrev jag "jag vill verkligen hare" lixom h-a-r-e HARE! busigt.

Men a, idag åker vi till kalmar! det kommer bli väldans trevligt att få träffa mina älskade bröder igen, saknar dom mirakulöst mycket <3 det är faktiskt ganska tur att vi ska bila dit, för då ska vi stanna i umeå och hämta ut biljetterna till peter jöback konserten.
Och ..AAAH. nu vart jag lycklig!

I alla fall, vi ska även stanna och sova på scandic i sundsvall. Jag tar med mig datorn på resan så jag hoppas på att kunna blogga gaanska mycket i alla fall. Nej. Det kommer nog inte bli mycket bloggning alls, men jag ska försöka! Nej. Jag vet inte om jag kommer att försöka, men. okej.

lite sådär fyra år gammal bild. Jennifer ville att jag skulle kludda henne, så :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0