IN THA SUNDSVALL ON THA SCANDIC

Ja, jag sitter här på scandic hotell i sundsvall och känner mig lite filosofisk. Mor och far ligger och läser, jag tror att de vill att jag ska stänga av musiken men njae, det vill inte jag.

Resan har väll gått bra, har sovit den mesta av tiden faktiskt. Vi stannade på max i ö-vik, det var äckligt. Alla var feta och tuggade med öppen mun förutom ett fjortis gäng som satt i ett hörn och glodde på allt och alla. Bland annat på mig, det kändes äckligt.

Men a, jag är ganska trött så ska äta klart min macka och smilis sen sova. Kanske slänger in ett litet vackert inlägg imorgon på morgonen, eller ..inte vackert kanske. Mer ointressant.
amen TJARRRRÅ

mackan var inte så god men aaahHhahhAhha ;pPPpPppPp helt ok.


detta är stället där jag och fanny ska se peter jöback den 16/10, jag längtar <3
var där för att hämta ut biljetterna idag, mys.

Kommentarer
Postat av: fanny

ÅH.. SMIL! OCH AULA NORDICA!

kalasiga bilder du bjöd på idag =D

2010-05-13 @ 11:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0