I VÄNTAN PÅ FRUGAN

Jag sitter här med fönstret öppet och musik på högsta volym och väntar på att frugan ska komma hit, då skall vi bege oss in till stan. Vi ska väl utföra några köp, chilla på och hyra film.
Det kommer att bli en awesome kväll ikväll, det känner jag på mig! Vi ska se Wildkids - lite haha - och skönheten & odjuret, men helt ärligt, kvällens höjdpunkt kommer att vara då vi öppnar brevet från honom <3 Det kan hända att jag spelar in någon video som jag kan lägga upp här sen, annars får ni bilder, det lovar jag!
Men a, nästa inlägg blir nog inte försen ikväll så ..hej så länge! :)

tror ni jag vill ha den här t-shirten nå? säger bara: JAAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0