ETT MÖTE MED THE KING OF SWEDEN

Det vart en himla lyckad tur till öland!
jag fick samtala med självaste kungen :D och vi fikade på ett rätt trevligt fik.

Vi vandrade till solliden där kungafamiljen har sin sommarstuga, men det var stängt så då bad jag min bror att ta en bild när jag stod mot den stora grinddörren. Då såg jag att det kom ut en man med mörkgröna arbetskläder och keps, dialogen när vi såg honom löd ungefär såhär
jag - shit! det kommer någon, aaah vad läskigt!
mikael (ironisk) - nämen titta, där kommer ju kungen!
alla småskrattar
robert - det är ju kungen! :O

då kände jag att jag var tvungen att gå fram och fråga om jag fick ta en bild med honom.

jag - hej! kan jag få ta en bild?
konungen (mystisk) - nja det är bra tack, men ha en gó helg!
jag (döv som jag är) - va?

Och a, då återupprepade han det han hade sagt och jag typ MWAAAH, omg.
Jag har bildbevis på att jag har träffat honom, robert lyckades ta en bild i smyg! Jag får dock inte lägga ut den på internet eller något, varför vet jag inte. Det är ju lite jobbigt men, aaahah :)

konungen kom ut från den inringade dörren, cooligt va?




borgholms slott


detta åt jag upp när vi var och fikade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0