DET BORDE VARA SLÄCKT HOS OMBERGS OCKSÅ

jag - det är helt kolsvart hos viklunds ju o_o
far - ja, det borde vara släckt hos ombergs också, klockan är halv tolv.
jag - omber ..gs? halv ..vad sa du?


det var roligt när det hände, trust me.
Träningen var lite sådär, har fortfarande ont i ljumsken ..som inte är ljumsken. Det känns väldigt jobbigt, hoppas verkligen inte att det är något långvarigt! Och ja, jag borde sova nu, börjar 8.15 imorgon! Snart ska jag på dejt med kudden.

Imorgon är det fredag, det betyder mys. Nog för att jag för någon timma sen - utan att tänka efter - lovade att sälja fika på A-lagets match på kvällen, tror det var samling 18. Lite sådär smart gjort. Men okej, dejten med kudden börjar: NU!

denna ring har jag burit idag. Fick den av liza för någon helg sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0