DET BLEV ARISTOCATS

Det var tänkt att jag skulle titta på Lejonkungen 2, men när jag öppnade fodralet så var inte skivan där. Då vart jag ledsen, och alla ni som tycker att det är roligt kan ..någonting, för det är verkligen inte acceptabelt. Jag ska leta skivan som en galning ikväll! hur som helst, jag tittade på Aristocats istället. Fick mig en del skratt, jag har spelat in en av de roligaste, vad ska man säga ..en utav de roligaste snuttarna av filmen :')

I förra inlägget nämde jag också att jag tänkte baka scones, men det får vänta tills ikväll istället. För vi ska snart äta en gudomligt god middag, GRILLAT!

var tvungen att spela om den här väldigt många gånger
för att jag inte kunde hålla mig för skratt, eheh.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0