DEN VANDRANDE PINNEN LARS

Jag skaffa katt, då fick jag fnatt
jag skaffa hund och sov mig en blund
jag skaffa get, å va ja grät
jag skaffa göss å va ja nös
å snälla ni låt mig bli fri
låt mig bli fri från min allergi


Riktigt härlig låt, hihi :) Den heter 'den vandrande pinnen lars' leta upp den i min spotify spellista, alla måste allvarligt lyssna på den! Men a, i alla fall. Jag kom hem från skolan för inte så länge sen, våran sista lektion var idrott. Vi hade konditionsträning, och gissa vad det första jag gör när jag kommer hem är? Tar en snoddas. Tjockt av mig alltså.

Har träning ikväll klockan 20.15 på skogsvallen, tills dess ska jag nog bara ta det lugnt. Kanske går ut och gör något aktivt ett tag, funderar på att gå ut och åka lite skateboard. Har inte åkt på super länge, vet inte hur stabil jag är nu för tiden. Men det ska nog gå!

line gör ..någonting :') sommaren 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0