CYKELTUR PÅ EN KYRKMUR

fyndig rubrik va? den rimmar tillåme, tror jag.

Vet ni hur mycket jag och fanny har cyklat idag? Först till skolan, hem, tillbaks till skolan, till hertsön och hem från hertsön. Så jädrans allert!
Jag for ju och badade med fanny eftersom att hon var tvungen att göra det, det var ganska trevligt faktiskt. På vägen hem så cyklade vi förbi en kyrkogård, det var världens sten sak runt den. Och då tänkte jag "så gudomligt roligt det skulle vara att cykla på dendär" och a, det var faktiskt roligt. Ni bör prova det någon gång! Men se till att ha en stabil cykel, som ranghild :)

Men a, imorgon åker vi till kalmar, så ikväll ska jag transportera Smarris till fanny som är så snäll att ta hand om henne medan jag är borta. Jag vet dock inte hur jag ska hinna transportera smarris, packa, städa upp i mitt rum och plugga innan min träning som börjar 19.00.
PROOOBLEMS! jag måste börja sätta upp ett schema för varje dag ._.

jag är frän, eller hur? ELLER HUR?


intressantbild.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0