AHA MEN HEJ KALMAR

Idag har vi för det mesta gått omkring, vi var en sväng på stan och fikade på ett super mysigt café. Fikat var dock mindre mysigt, kullzenska tror jag det hette. Sen gick vi till slottet och sen och handlade. Jag satte min fot inne på lidl, har alltid velat göra det. Varför vet jag inte.
Nu ska vi snart börja med maten och a, tjeeEeeEEeeEna ^

en sådan här butik borde skapas i lulä också.


jag och min älskade bror mikael at tha café.


far, robert & mikael poserar framför fängelset i kalmar.


vadå mysigare än i luleå? jag vill flytta till kalmar!


jag är charmig utanför slottet.




Kommentarer
Postat av: jennifer

jag ska flytta till kalmar 8D nästan. haha.

2010-05-16 @ 16:16:28
URL: http://www.masamichou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0