TOPPENDAG

Jag är riktigt glad just nu, egentligen alldeles för glad och sprallig för att sitta här och dega.
jag ska berätta varför
efter skolan tog jag och fanny bussen in till stan, gick och köpte varsin macka på dagobert och sen gick vi hem till liza. Hon fick någon jätte rolig idé att vi skulle titta på harry potter och ändra orden dom sa till något annat, eller nått. Helt ärligt så förstod jag inte alls vad hon menade, men det lät roligt i alla fall.
Så har ängnat dagen hos liza och det var sjukt roligt :) flickorna gjorde min dag, helt klart!

liza slår på filmen och disc menyn kommer upp, det är snuttar från flmen i bakgrunden
då pekar fanny på tvn och säger, fullt medveten om att det är harry potter vi ska se:
- Shit, vad är det där för film? känner igen den as mycket, har typ sett den!

dagens, lätt

hur som helst
nu sitter jag här och väntar på att fanny ska smsa, vi har tänkt att gå ut och göra något.
Vad vet jag inte, men något, typ nå udda
skulle vara skoj!

här kommer en bild + ett citat av den välkända fanny OCH en video från fysiken idag.


fanny - sen måste vi ta kort på våra smilisar!
jag - varför det?
fanny - men lixom, hur ofta dricker du smil?
jag - typ.. aldrig?
fanny - nej, precis!!





fysiker, ja det är vi det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0