TJILLLLLN

Vet ni vad jag älskar?
jag älskar att vakna och känna mig pigg före alarmet ringer!

Idag börjar vi klockan 11.05, det kommer nog bli en rätt lugn dag
vid 12 kommer några från plannja, antar att vi ska spela basket?
Hur som helst
jag sitter och äter kalaspuffar, det är as gott!
jag vet inte hur länge sen sist det var jag hade nå onyttiga flingor,
haha gud, konstigt det där lät
men.. ett år sen kanske?

Jag sitter och väntar på att Fanny ska svara på mina sms eller logga in på msn,
hon sitter säkert och pluggar till NO provet som jag också borde göra
duktig flicka dedär!
nu ska jag faktiskt gå och försöka plugga lite, säger vi som.


jag      &      fanny      i      6års

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0