PARANORMAL ACTIVITY

Okej, jag vet att jag lovade att bilderna från distriktsturneringen skulle laddas upp idag. Men det blir nog inte så, louise har inte haft tillfälle att skicka dom ännu. Men det kommer!

Måste berätta en sak, idag fick vi tillbaks NO proven
gissa hur grym jag va?
VG

i alla fall
efter skolan tog jag bussen in till stan och var med fanny, liza, jennifer och asplund. Jag och asplund for sedan hem till mig och tittade på paranormal activity, läskig film ._. Till en början var den otroligt seg men ja, jag vet inte vad jag ska säga om slutet. Anna tittade bort och skrek åt.. jag vet inte, haha. Hon hade ingen aning om vad som hände på TVn men eftersom att jag skrek så tror jag att hon röcks med + att en viss person inte var där.



Nu ska jag och aspen gå och äta middag, sedan ska hon lägga upp ett vackert inlägg på sin blogg har jag bestämt. Jag tycker att ni ska gå in och titta där också eftersom att anna är en mycket trevlig/underbar/vacker/rolig/konstig/rädd och.. har jag sagt vacker? <3

Men.. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0