KIWI

eller nått.

Jag har lite tid till att blogga, så det blir inte många inlägg om dagen. Men ett ska jag väl ändå hinna med tycker man, så här kommer dagens inlägg.
Skoldagen var hemsk, och jag känner att det bara går nerför i skolan just nu. Det är stressigt som tusan och jag vet inte hur jag ska hinna med allt plugg, ge mig styrka.

vi var inte speciellt mycket folk på kvällens träning men det spelade inte så stor roll just ikväll. Det var inte träningen som var i fokus om jag ska vara ärlig.
på tal om träningar,
imorgon har vi träning med distriktslaget, ska bli riktigt roligt!
hoppas på mycket folk då.

Nu tjatar mor på mig, jag måste gå och plugga till provet på fredag
men nej, jag orkar inte plugga, ska sova istället
godnatt!


*trycker ihop en degklump*
- MEEETBAALL!
*kastar
*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0