KÄNNER MIG DÅLIG

eftersom att jag aldrig uppdaterar, men jag försöker
tro mig!

Jag fick nyss värsta rycket, vart helt glad
hur som helst
idag har jag varit med fanny, när skolan var slut tog vi bussen in till stan, vart dock inget vidare långt besök där. Vi for sedan hem till mig och typ skrattade en hel del, jag klädde ut mig och vi bestämde oss att ha varsin karelsk folkdräck på oss på torsdag i skolan. Om det blir av vet jag inte, det får vi helt enkelt se.

Juste!
idag fick vi tillbaks musikprovet, engelskauppsatsen och matematikdiagnosen, jag vart glatt överraskad! På musiken och engelskan fick jag VG+ och på matematiken fick jag alla rätt!

Vet ni vad jag ska göra nu?
jag ska titta på mästarnas mästare med mor!


bild     från     lägret     i     sunderbyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0