HAHA

Det är såhär att jag har varit helt sjukt dum i huvudet de senaste veckorna. Ids inte ens förklara.
HOW EVER, I'M BACK!

Nu är ni inte speciellt uppdaterade, ni vet inte ens vad jag gjorde på lovet eller nått, HA!. Eftersom att det är så länge sedan så orkar jag tyvär inte berätta heller, men jag hade ett sjukt bra sportlov, ett av de bästa loven på länge faktiskt. Men nu är det slut och skolan är i full gång igen, jag orkar verkligen inte men det är bara att bita ihop och vänta på påsklov!

vet ni vad som händer ikväll?
Jo, ikväll ska jag komma till träningen med simfötter, shorts och sportopp, kommer bli väldigt roligt eftersom att jag måste ha fars simfötter och dom är typ meega stora. Men det ska nog bli bra, och jag har inte glömt vad jag lovat, videon läggs upp på min blogg imorgon!

Nu: titta på oth
Ikväll: gym & ispass


PETER JÖBACK
älskar
älskar
älskar
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0