GRÅSJÄLÖREN

Hade match med grabbarna igår, förlust. Är riktigt nöjd med min egen insats i första perioden, men i andra vet jag inte vad som hände. Men det är bara att ta nya tag till serieslutspelet som spelas i helgen!

En annan sak som hände igår, en väldigt vacker sak. Var att fantastic 5 återförenades, var vart överraskat glad faktiskt. Det var så jäkla roligt att träffa ida igen, gud vad jag har saknat henne!

Hur som helst
idag har vi friluftsdag med skolan, jag och fanny ska till gråsjälören.
Kommer nog bli riktigt trevligt, lovar att ta några spännande bilder ;)
nu måste jag verkligen skynda mig att göra mig klar
hejs!


bilden här ovanför är från återföreningen,
och den andra är på mina och fannys fina
kärleksmums som vi bakade igår! :)


Kommentarer
Postat av: Tei

HÅHÅHÅHÅHÅ. Det var så fint! :') <3

2010-03-27 @ 14:54:18
URL: http://tteeiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0