EARTH OUR

Det blev en riktigt härlig dag i sunderbyn idag, tre vinster! mot sunderbyn vann vi med 3-0, mot narvik med 14-1 och mot pajala med 7-3. Sista matchen i serieslutspelet har vi mot luleå imorgon, dock så kan jag inte vara med då :( har två träningar med länslaget (fotboll).

Ikväll är jag själv hemma hela kvällen, så vet inte om jag ska släcka ner här hemma. Jag är mörkrädd! nejmen, känns inte så roligt att sitta helt ensam i ett kolsvart hus. Får väl se hur jag gör, tvn ska jag i alla fall titta på!

Nu ska jag gå och titta på blåsningen,
blir nog en tidig kväll eftersom att det bär iväg till arcus vid 8 imorgon
jobbigt
jag vill spela hockey, inte fotboll!


bättre fotbollslag finns inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0