SEGT

öh ja.. segt.
har suttit vid datorn sedan jag vaknade, har tittat på lite one tree hill avsnitt. Har börjat på säsong fyra, sjukt bra. Jag kan ju passa på att berätta att jag älskar oth lite smått <3
För en stund sen gick jag in och tittade hur många medlemmar det är i den där gruppen, och tro det eller ej, men det är 207 stycken! vilket betyder att jag måste komma till en träning med bara sportopp, shorts och simfötter. Jag tror att jag ska göra det veckan efter lovet, haha seriously, jag kommer att dö.

Vet ni vad jag stör mig på?
jag kommer aldrig igång med mitt no arbete, fan vad jobbigt det är.
jag är så jäkla dålig på att ta tag i saker, hjälp mig någon? :)

Jag borde skriva: nu ska jag börja på mitt no arbete.
men då hade jag ljugit, så jag skriver:
Nu ska jag gå till köket, hämta något att äta och sedan sätta på ännu ett oth avsnitt.


salem   al   fakir   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0