MODO


jag          och          nora          är          snygga
älskar noras smile på bilden, awesome

Matchen mot modo idag gick väl lite sådär, dock förlust.
Vi spelade tusen gånger bättre än igår mot timrå, det är ju alltid något.

Jag kom hem för inte alltför länge sen, bussresan var riktigt rolig trots förlusten. Vi stannade och åt på något ställe som heter typ.. vägkrogen örnen, eller något sånt. aaas gott var det!
eh, i alla fall.

Nu måste jag gå och sova, skola imorgon :( jag vill inte!
något som gör morgondagen betydligt bättre är att jag har träning på kvällen.

jag önskar att det var så lätt som du får det att låta
men vi båda vet att det här inte kommer att funka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0