IT'S NOT A PROBLEM, IF YOU'RE AWESOME AT IT

Kom hem från ormberget för typ en timme sedan, det var riktigt roligt trots kylan.
Sedan jag kom hem har jag suttit här och krånglat med mitt youtube account.. om jag nu inte har flera, jag har ingen aning. Nu har jag i alla fall fått till det.



jag och liza är awesome, awesome, AWESOOOME! vi ska inte heller
glömma fanny som är proffs på att filma :)


jag och liza åker nerför slalombacken, faaaaail även på denna.
Haha, om man tittar noga i slutet så ser man att jag typ.. försvinner?


var   tvungen   att   ladda   upp   dessa   bilder   också


Vilket awesome inlägg det här blev
nu ska jag gå och packa klart väskan inför ö-vik
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0