GRILLMACKOR

det var väldigt länge sedan vad använde min älskade mackgrill,
men idag är den framme igen!

den gör mig aldrig besviken, och om jag får gissa så kommer den att användas nå sjukt mycket några veckor fram.

förutom att skriva om min mackgrill så tänkte jag berätta att jag inte har en blekaste aning om vad som händer idag. Egentligen så ska vi och åka pulka på ormberget med skolan, men alltså, det är 22 minusgrader ute! jag ska ringa min mentor senare, hon bör ju ändå veta.

Ikväll åker vi iväg till ö-vik, jag känner på mig att det kommer bli en väldigt rolig bussresa som alltid :) och två nätter på scandic hotel med världens bästa lag är ju inte heller fel, + två matcher som är sjukt viktiga. Med andra ord: helgen kommer bli bäst.

Kommentarer
Postat av: malin B

Lycka till Lycka till Lycka till Lycka till Lycka till Lycka till Lycka till Lycka till Lycka till Lycka till Lycka till Lycka till Lycka till Lycka till :D

2010-02-19 @ 12:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0