FÖRLUST

Vi förlorade mot munksund med 4-0, trist som fan.
men det är bara att ta nya tag, för nästa helg har vi match mot modo och clemensnäs.
Och ja jag vet, clemens låter som en könssjukdom.
stackarna som spelar i det laget.

I alla fall,
ikväll ska jag ta det riktigt lugnt, planerar att titta på "flickan som lekte med elden" och äta riktigt mycket godis.
För vet ni?
imorgon börjar mitt och fannys godisuppehåll!
helt hemskt, men jag ska klara det. Målet är 3 månader, sen får vi se om jag fortsätter.

Imorgon har vi match mot övertorneå med grabbarna, borta!
så det blir nog att stiga upp riktigt tidigt imorgon, mwää.
Nu ska jag gå och titta på tv, det e nayz!

salem al fakir <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0