DÅLIG UPPDATERING

Sorry för det.

Matchen i förrgår mot piteå gick ganska bra faktiskt, dock förlust med 3-2.
Piteås tredje "mål" var inte mål, pucken tog i ribban och ut, helt solklart. Men det finns inte så mycket man kan göra åt dåliga domare, tyvär. Alla som var och tittade på matchen kan intyga att det var en hel del tjafs, två av våra tränare fick se resten av matchen från läktaren efter att ha skrikit liite för mycket. Egentligen med all rätt, men som sagt, domarna var helt rubbade.

Nog om den matchen.
Imorse klev jag upp klockan exakt 05.55 för att titta på sverige - slovakien, sverige förlorade med 4-3 så nu är dom utslagna ): Har inte mycket att tycka till om den matchen, ett ord räcker för att beskriva: besvikelse.

Idag har vi klasskampen med skolan, jag har verkligen hoppats på att det ska bli riktigt kallt så att det ställs in, och det såg ljust ut imorse när det var minus  27 grader, men nu har det blivit varmare och är plus 14. Typiskt, så jag tror nog att det blir att åka längdskidor 1 mil idag.

Ikväll har jag träning, tror även att jag ska försöka ta tag i mitt NO arbete, om jag orkar :')
Nu ska jag gå och börja göra mig i ordning för att fara till skolan, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0