ANDREAS GREGA - IMORGON

törsten efter morgondagen
doften av en bättre tid
smaken av idag känns maken
ofta är det våran syn
men varje dag går bara över
ja, det går för hastigt
jag ser det på löven
varje dag går automatiskt och vi glömmer allt som varit
jag vill aldrig någonsin att det ska bli imorgon

Jag kom hem från skolan för ett tag sedan, det kändes konstigt att skriva så, med tanke på vad klockan är. Aja, vi har haft en spanska lektion och en no lektion, på spanskan försökte våran lärare göra sig omtyckt genom att dela ut gelé hjärtan. Hon lyckades inte, eller?
på no:n fick vi kolla vad vi hade för blodtryck, det gick otroligt bra för mig, liza och fanny
jag - malin! det funkar inte!
malin - det kanske kan bero på att sladden inte är ikopplad.
det var kul när det hände! asg. vi fick också kolla hur starka lungor vi har, jag har tydligen ovanligt starka för tjejer i min ålder
stolt jag är alltsåååeee!

Hur som helst, nu ska jag gå och borsta tänderna sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0