ÅH NEJ

har precis kommit ur duschen.
det var en riktigt rolig träning idag, varför vet jag inte riktigt egentligen. men den var as rolig :)

Idag utmanade asplund mig till att göra en grupp på facebook som går ut på att om 200 går med i gruppen så måste jag göra något typ pinsamt eller liknande. Så nu är gruppen skapad och den heter "om 200 går med så kommer maria till träningen med endast simfötter, shorts, sportopp" haha! det hemska är att gruppen bara har funnits i mindre än 3 timmar, och det är redan 96 medlemmar. Jag tror nog att jag kommer behöva utföra detta typ nästa vecka? Allt kommer att filmas och jag lovar att lägga upp videon här på bloggen, så håll utkik!

Morgondagen kommer spenderas med aspen, brännholm, linn och typ olle? tror jag. Det kommer bli sjukt roligt, dagen kommer se ut ungefär såhär: stan, ishallen, hyra film, köpa MASSOR med godis, hem till brännholm, se film och sedan spendera natten där. Ser fram emot det! :D

Nu ska jag gå och äta någonting, är hur hungrig som helst ._. hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0