YOU'RE BEAUTIFUL

Jag kom just hem från mina grannar, vi har ätit en riktigt god middag och bara myst på! Innan middagen satt jag för det mesta och lyssnade på massor med poet prat, jag har kommit på att jag tycker om att lyssna när andra pratar. Liksom, man behöver inte alltid delta i diskussionerna, utan bara lyssna på vad de andra säger. Just precis DU bör prova någongång!

Nu sitter jag och väntar på att min fru ska komma hit, vi kommer ha världens mysigaste valborg, det vet jag :) som det ser ut just nu så ska vi bada bubbelbad, titta på true blood och äta massor med godis. Det skulle dock inte förvåna mig om vi kommer på något mer att göra, eftersom att min fantasi för tillfället är på topp, hoppas att fannys också är det!

bilden föreställer alltså mig och fanny, den togs i somras i min stuga.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0