YOU SHOW ME WHAT IT MEANS TO LIVE, YOU GIVE ME HOPE WHEN I WAS HOPELESS

Saving abel - 18 days


Den här morgonen har varit ovanligt lugn.
klev upp två timmar innan jag skulle vara klar eftersom att jag var tvungen att ta en dusch. Jag duschade, slöade, åt frukost, satt vid datorn, gjorde mig i ordning, packade väskan, pluggade so och nu sitter jag vid datorn. Känner mig rätt pigg faktiskt, men det blir väl så när man börjar dagen med att duscha. det är great :)

jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, så ..jag kanske ska sluta skriva helt enkelt. Jag känner att det här inlägget saknade mening, men ni fick ju i alla fall veta hur min morgon har sett ut hittills. det måste ju vara jätte intressant! plus att jag slängde in en riktigt bra låt som ni kan njuta av, vem vet, det kanske blir en favoritlåt för någon av er? Det är ju alltid något!
Nu ska jag gå knyta skorna, ha det bra för det ska já!
HAHAHAHHAHA. nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0