YOU AND YOUR HEART

vad är det du vill med mig egentligen?

jag är gladare nu än vad jag var när jag skrev det förra inlägget, det här ska nog gå bra, visst?
nej ..jag tror inte det egentligen. men man ska vara positiv.

hur som helst
ni kan inte gissa hur mycket jag har hunnit med sen jag kom hem från skolan! jag har tagit emot ett 30 minuter långt samtal, gjort klart båda spanska läxorna, skrivit min reflektion i agendan, pluggat lite so (fick dock inte in nått i mitt fina huvud) OCH plockat ur diskmaskinen, det behövde jag inte ens göra egentligen! det ni.

nu fick jag en otrolig lust att läsa min bok, som egentligen inte är min. Det är lizas, jag lånade den av henne. Men jag brukar låtsas att den är min, för det gör mig lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0