TRUE BLOOD

Natten från igår till idag spenderades hemma hos liza, hon hade en liten födelsedagsfest eftersom att hon fyller år imorgon. Det var bara jag och fanny som var bjudna, ganska skönt faktiskt. Vi tittade på två filmer och hela True blood säsong 1. Filmerna var inte speciellt bra, true blood däremot, var sjukt bra. Nu har jag blivit besatt, tvingade liza att låna ut första boken åt mig :)

Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på resten av den här dagen, mor och far ska ut och äta med nåra vänner så blir själv hemma ikväll. Funderar på att ringa någon fin människa, vill ha sällskap! det är ju sista delen av Millenium ikväll, tror inte att jag vågar se det själv.

Jag tror att jag ska gå och försöka plugga lite nu, men eftersom att jag vet att jag inte kommer att orka det så är det lika bra att vara ärlig. Jag ska gå till mitt rum, så upp SO boken, säga "äh, jag gör det här senare" till mig själv och sen lägga mig och läsa den älskade boken som jag lånat av liza.

är vi nå snygga? ja-a


lizas syster hade bakat fina cupcakes åt oss


boken som jag lånat av liza



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0