SUPER ULTRA MEGA HAPPY!

Det här kommer nog vara det gladaste inlägget jag någonsin kommer att skriva på denna fina blogg! jag är bara så sjukt glad just nu, det här dagen har varit asbra!

Skolan var väl egentligen inte så spec, men ändå awesome. I alla fall, efter skolan så for jag och fanny in till stan. Där såg vi världens, verkligen världens mest spännande människa, väldans fin är han också!! vi har tänk gå fram och prata med honom jäkligt länge, men inte haft modet. Men idag gjorde vi det, det var liksom ödet att han dykte upp där inne i shopping!

det var helt WOOHOOOOO, YEEEEEYYY, JIPPIIIIIIIII, TRALALLALALLAA, TJOHOHHOLALAOHO
typ ..sjukt mycket glädje!
:DDD

men a, det är mest det som gör mig så himla glad. Men också att jag tränade idag efter ca en veckas sjukdom, det är fint. Det blev en liten joggingtur och gymmet (y) OCH! en annan sak som gör mig glad är att vi bara har en lektion imorgon, börjar 10.10 och slutar 11.20. Efter den lektionen ska jag cykla till min syster för att äntligen få träffa lilla elise. det kommer att bli rikligt med vackerhet om man så säger.

Nu ska jag gå och duscha, vet ni? jag ska sjunga i duschen också, så jäkla glad är jag! Och det mina vänner, det är, eee ..söker efter ordet ..KRISTDEMOKRATERNA!

visst blir man glad av den här låten?
Jakob hellman - tåg



och visst blir man glad av fannys Little miss sunshine t-shirt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0