STRESSAD

det här känns väldigt jobbigt, fotbollsträningen börjar om cirkus en halvtimme och jag har ingen skjuts. Får inte tag i någon att åka med heller, panik på ganska hög nivå!
smsar och ringer runt som en galning här tycker jag.
Som det ser ut nu så kommer jag inte kunna fara på träningen, så det blir nog en joggingtur istället. Men det funkar ju också!

Anna viklund tittade just in genom mitt fönster, också tittade jag dit. Tror det var länge sen jag blev så rädd, speciellt när jag precis hade slagit in numret till flickan i telefonen.
Hur som helst
jag ska umgås med anna ett tag, sen fara ut och springa. Det kanske blir runt halv sju, efter middagen det vill säga.

juste, jag skaffade just nå konstigt på spotify. Man kan kolla på vänners spellistor och skicka låtar till varandra, rätt fint faktiskt.
För eran information så skickade min älskade bror just en låt, lägger in den i detta inlägg!
Jag kan ju också passa på att berätta att jag har världens bästa syskon, och att jag längtar nå sjukt tills vi ska fara och hälsa på mina bröder i kalmar den 10 maj. Det kommer bli awesome!

Scouting for girls - she's so lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0