SNÖSLASK

Åååååå!
jag fick just veta att dom har lovat snöslask och kalla vindar i stockholm i helgen, hur otur kan man ha lixom? Men det är bara att hålla tummarna för att dom har fel, för det har dom ibland eller hur?
Ge mig hopp.

jag kommer inte att vara speciellt aktiv här på bloggen under helgen eftersom att jag inte kommer ha tillgång till någon dator. Det kan hända att jag slänger in något inlägg från mobilen, får se. Annars ska ni få ett riktigt långt inlägg med massor av bilder (förhoppningsvis) när jag kommer hem! det vill säga på måndag.

Aja.
jag hoppas att ni får en riktigt bra helg, för det ska jag ha! :)


min och fannys påskkyckling, så jeeekla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0