ORKAR EGENTLIGEN INTE

Det är såhär, jag orkar egentligen inte blogga just nu, men jag ska göra det ändå.

Gårdagen var riktigt trevlig, som ni kanske vet så for jag och fanny ut på cykeläventyr.
Det ledde oss till svartöstan, till pia. Sen begav vi oss till en spelning på kulturens hus, dom som spelade var automatic thrills, hotad apa och hamngatan.
Hamngatan var awesome, som alltid!



Ja, denna dag då.
Har ingen ork alls, men det får funka ändå.
Har fotbollsträning men överväger att inte fara på den eftersom att jag har prov på tisdag och har inte ens läst igenom alla 1000 sidor vi ska kunna.
får se hur det blir med den saken.
för övrigt, hm ..jag ska städa mitt rum också, trevligt.
eller inte.
Okej, nu avslutar jag det här inlägget.
Skriver mer senare idag då jag förhoppningsvis känner mig piggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0