OOO

jag är dålig på att komma på rubriker, men tycker faktiskt att "ooo" passar väldigt bra för denna dag. Av någon anledning. Min varma choklad som jag dricker just nu är riktigt god, helt pöörfekt. Saknas bara grädde och marshmallows ..men det får bli en annan dag.
Efter skolan idag måste jag plugga jätte mycket, har nämligen prov imorgon.
Jag borde ha gjort bort plugget på lovet, men det gjorde jag inte. Dåligt av mig.
Och jag får inte göra som jag brukar, skjuta upp pluggandet till sent på kvällen. Har nämligen sen träning på tunavallen, tror att den börjar halv nio och slutar vid tio.

Jag har hittat ett par jätte snygga jeans och en hoodie på junkyard, åå vad jag vill ha dom!
synd att jag är vääldans fattig just nu, men dom kommer inom kort att vara påväg hem till mig.
i hope.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0