NORMAL ÄR DÅ DET SISTA JAG VILL VARA

Hahah, e.
Den enorma glädjen från igår är fortfarande kvar. Jag känner mig bara så allmänt glad, jag sitter och dricker varm choklad med grädde. Och det gör mig ännu gladare!
Om jag ska vara ärlig så försvann min glädje ett tag igårkväll, och jag trodde inte att den skulle komma tillbaka. Men anledningen till att glädjen försvann var nog för att jag var trött, för när jag vaknade (typ nyss) så vaknade jag med världens smile. Kändes det som i alla fall C:

nu vill jag läsa lite innan jag måste göra mig i ordning för denna otroligt långa skoldag, ehe, nej.
Den är väldigt kort, en svenska lektion sen slutar vi. Efter den lektionen ska jag och fanny gå till ett ställe och fråga en människa om en annan människa, om vi inte har det turen att människan är där. Då ska vi dela ord med honom, och det kommer att bli jäkligt vackert isåfall! eller, det blir vackert ändå, men ..a.
Efter vi har gjort det så ska jag iväg till min syster en sväng, sen hem och plugga. Också är det fotbollsträning vid fem, det gillas!

nåja, läsdax!

för att det här inlägget ska bli lite roligare så ska ni få en länk till min underbara spotify spellista och en bild på ett jätte underbart pepparkakshus! lägg märke till skumtomtarna i bakgrunden! visst fylls kroppen rikligt med glädje när man ser den här bilden? eller är det bara för mig kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0