NÄRA JÄMTÖN

Idag ska vi ha någon slags avslutning med hockeylaget i louise's stuga, och ja, den ligger helt enkelt nära jämtön. Jag tror att det kommer bli en toppen dag med massor av LEK OCH SKOJ! euuuum. i alla fall.

jag längtar faktiskt lite, nej, ganska mycket tills på måndag, inte till lektionerna kanske. Men allt annat. Jag är sjukt nyfiken på vad det är tilde (och kanske fler?) ska hitta på, hon sa att jag kommer att märka på måndag. så där har ni en anledning. En annan är att jag får träffa massor utav saknade människor, kommer bli awesoooome!

Nej, nu börjar min varma choklad att kallna, den är nog inte ens varm längre.

Kommentarer
Postat av: stina

hehehe, jag vet vad hon ska hitta på ;>



vårat äventyr ledde först till bergnäset, sen till stan, sen hem till saga och sen till tuna för att bowla ^_^

2010-04-10 @ 11:02:55
URL: http://stajnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0