MIN PÅSK

spenderades i stugan, gissa hur roligt det var?
typ såhär
<--------------------------------------------------------------------------------->
om inte ännu roligare!

Har varit ute den största delen av helgen, det har varit jättefint väder!
det jag har gjort ute är kört skoter, kört skoter och ..kört skoter :)

När jag kom hem från stugan (igår) så bestämde jag och nora att vi skulle lana, så ja, det har vi gjort. Och nu sitter jag här och funderar på att gå ut en sväng, måste ringa fanny. Jag saknar henne sjukt mycket, hatar att hon var tvungen att fara till vittangi hela lovet!


dessa kängor har jag bärt i påsk, helt underbara alltså




Nu ska jag ta en promenad
hejs!

Kommentarer
Postat av: ferdjj

gött<3

2010-04-06 @ 20:03:30
URL: http://svtre.blogg.se/pling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0