JAG VET

Sitter och lyssnar på Montt mardié - dancing shoes som jag hittade i tildes spotify spellista. Blir så glad av den låten, tycker att alla borde lyssna på den!
men okej, gårdagen då
fanny kom hit vid fem, vi degade på med musik ett tag. Sen tog vi oss i kragen och bestämde oss för att cykla till kvantum, vad tror ni händer då? precis när vi hade satt oss på cyklarna började det snöa, vad tur man kan ha :DDD eller inte.
när vi kom hem tittade vi på friday the 13th i väntan på att Millennium skulle börja.

Idag är tanken att jag ska hinna med jätte mycket, men det kommer jag inte att göra. Pratade med asplund om att jag kanske ska komma till rosvik och spela lite golf med henne, vet dock inte om jag hinner det eftersom att fanny och liza ska komma till mig vid tre. Vi ska titta på True blood säsong 2, samtidigt så kan jag ju passa på att säga att jag älskar stephen moyer.

Nu ska jag plugga lite SO, var det tänkt i alla fall. Men jag vet ärligt talat inte om jag orkar, jag vill gå ut och hitta på något istället. Det är jätte fint väder ute, då kan man ju inte sitta inne och plugga? nej fy.



Friday the 13th är nog en utav dom läskigaste skräckfilmer som jag har sett eftersom att det är mycket "hoppa till" saker som man kanske inte är så beredd på. Jag rekommenderar er att se den! Jag tycker dock att den är mycket läskigare än vad den verkar i trailern, men jag lägger ändå upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0